Bestellen en betalen

  • Kan ik een geplaatste bestelling nog wijzigen?
    • Staat jouw bestelling al op verzonden? Dan staat het pakketje klaar tussen een hoop andere pakketten, en kunnen we dus helaas niks meer wijzigen. Staat de bestelling nog niet op verzonden, dan kan je steeds contact met ons opnemen.
  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
    • Er kan in België betaald worden met Bancontact, VISA, Mastercard en Klarna. In Nederland kan er betaald worden met Ideal, VISA en Mastercard.
  • Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat nu?
    • Misschien is de bestelbevestiging in je spam map terecht gekomen. Indien ze niet terug te vinden is, dan heb je waarschijnlijk een foutief e-mailadres opgegeven. Laat iets weten (shop@suprabazar.be) en we kijken graag met je mee.
  • Wat doe ik bij een foutmelding?
    • Ontving je een foutmelding bij het betalen? Laat ons weten wat de foutmelding was, dan checken we wat de oorzaak is en of de betaling en bestelling al dan niet is doorgekomen.
  • Hoe ontvang ik mijn factuur?
    • Heb je een BTW-nr ingevuld bij de facturatiegegevens dan ontvang je normaal gezien binnen de 24 uur de factuur via automatische e-mail (in het weekend kan dit langer zijn). Heb je geen BTW nr. ingevuld, dan kan je een factuur aanvragen via mail naar shop@suprabazar.be
  • Hoe kan ik een SupraKaart verkrijgen en gebruiken online?
    • De SupraKaart is momenteel enkel geldig in onze fysieke Supra Bazar winkels, en ze kan dus niet gebruikt worden voor aankopen via de webshop. Omwille van deze reden kan ze ook enkel verkregen worden in een fysieke Supra Bazar winkel.

Terug naar FAQ


Accept Site use cookies