Levering

Naar welke landen verzenden we?

Wij versturen pakketten naar België en Nederland. Hiervoor werken we samen met GLS. 


Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wij leveren uw online aankopen GRATIS aan huis of op kantoor vanaf 50
Dit zowel voor België als Nederland met uitzondering van producten met een groot gewicht en/of volume.

Bij bestellingen onder de € 50 betaal je in België € 5 en in Nederland € 7 als het aankoopbedrag minder dan € 50 is.

Vaak kunnen producten met een groot gewicht en/of volume toch aan huis geleverd worden met de dienst GLS Freight.
In België betaal je voor de service GLS XL € 20, in Nederland betaal je hiervoor € 30.
GLS XL bestellingen geplaatst voor 12 uur worden de volgende werkdag al geleverd!

Als het mogelijk is om een product mee te geven op deze manier, verschijnt de verzendwijze GLS XL automatisch in je winkelwagen. Zo niet, dan kan het product enkel afgehaald worden.

Uw bestelling ophalen in één van onze 5 winkels is altijd GRATIS. U krijgt een bevestigingsmail van de gekozen winkels als uw bestelling klaarligt voor afhaling.

Hoe lang wachten op mijn pakje?

België:

Wanneer u uw bestelling op een werkdag (ma-vr) voor 16 uur plaatst, wordt uw pakje (in de meeste gevallen) de volgende werkdag al aangeboden door GLS. Dit met uitzondering van het weekend en feestdagen. Op zaterdag en zondag wordt niet geleverd.

Nederland:

Wanneer u uw bestelling op een werkdag (ma-vr) voor 15 uur plaatst, wordt uw pakje (in de meeste gevallen) de volgende werkdag al aangeboden door GLS. Dit met uitzondering van het weekend en feestdagen. Op zaterdag en zondag wordt niet geleverd.

Hoe verloopt de levering?

GLS bezorgt uw pakket thuis of op kantoor.  U bevestigt de ontvangst van het pakket met uw handtekening op de handscanner van de GLS-chauffeur. Uiteraard kan ook een ander lid van uw gezin of een collega het pakket in uw naam in ontvangst nemen.

Niemand aanwezig?

GLS vraagt aan één van de buren of hij/zij pakket voor u in ontvangst kan nemen. Indien het pakket niet kan worden geleverd omdat geen van de buren het kan aannemen, neemt GLS het pakket mee terug naar het depot (distributiecentrum).

OPGELET: Indien u niet wil dat GLS het pakket bij de buren bezorgt dient u dit aan ons door te geven. U kan dit doen in het betaalproces bij Stap 3 (ADRES). Daar is een venster voorzien waar u opmerkingen kan typen.

Afwezigheidsbericht

Indien het pakket niet op het opgegeven leveringsadres kan worden geleverd, laat de GLS-chauffeur een afwezigheidsbericht achter. Op dit bericht vindt u belangrijke informatie zoals de naam van uw buur of info over het GLS-depot.

Uw Track ID

Op het afwezigheidsbericht vindt u de "Track ID" van het pakket. Met deze code of met het pakketnummer kan u online nagaan waar uw pakket zich bevindt.

Tweede leveringspoging

GLS zal proberen uw pakket een tweede keer bij u af te leveren indien er bij de eerste poging niemand thuis was en er geen buurman het pakket in ontvangst kon nemen.


GLS FlexDelivery Service - Volg uw pakket op de voet en wijzig de levering

GLS houdt de bestemmeling van een pakket per e-mail over de levering op de hoogte en biedt tal van leveringsopties die hij zowel vóór het vertrek van het pakket uit een GLS-depot als tijdens de verzending kan selecteren.

Zorg voor een snelle en praktische levering van de door u bestelde goederen door de plaats en tijd van levering optimaal te kiezen. Zo vermijdt u dat er bij de levering van het pakket niemand aanwezig is.

Uw voordelen :
U ontvangt reeds informatie nog vóór het pakket uit het GLS-depot vertrekt
U krijgt vooraf een geschatte tijdspanne voor de levering
Via de link in de e-mail kan u rechtstreeks uw leveringsopties bekijken
Geen registratie of inloggen nodig
Met enkele muisklikken kan u uit tal van leveringsopties kiezen:

• Levering op hetzelfde adres op een specifieke datum
• Levering op een nieuw adres
• Levering in een GLS ParcelShop*
• Afhaling in een GLS-depot
• Volmacht geven
• Pakket weigeren

Levering op een nieuw adres en handtekening voor levering op een specifieke locatie kunnen niet geselecteerd worden voor leveringen in Nederland.

*Wat is een GLS ParcelShop?

GLS ParcelShops zijn verzend- en afhaalpunten voor pakketten. De ParcelShops zijn geïntegreerd in verschillende types van handelszaken (shop-in-shop systeem), waardoor klanten doorgaans heel snel worden geholpen. In België zijn er ca. 500 GLS ParcelShops waar u uw pakket kan afgeven of afhalen. Elke GLS ParcelShop is op elke weekdag minstens van 10u00 tot 18u00 open. Heel wat handelszaken met een ParcelShop hebben zelfs ruimere openingsuren.

GLS ParcelShop zoeken


Accept Site use cookies